speaker-info

Michał Grossy

Marketing & Product Manager, FAMED Żywiec

Z wykształcenia społecznik i specjalista ds. marketingu marki i produktu. Od 7 lat związany z branżą medyczną, a od ponad 10 z promocją produktów. Wdrożył z sukcesem na polski rynek wiele nowoczesnych urządzeń do treningu motorycznego, produktów medycznych i rehabilitacyjnych. Wypromował z powodzeniem sprzęty do treningu mocy z wykorzystaniem sprężonego powietrza, systemy rehabilitacji poudarowej, urządzenia do treningu z biofeedbackiem, systemy testów i treningu kognitywnego, stoły do angiografii czy łóżka na oddziały intensywnej opieki medycznej. Był odpowiedzialny za marketing i wprowadzenie na polski rynek pierwszego na świecie egzoszkieletu dla osób z niedowładem kończyn dolnych. Szkoleniowiec i prelegent, instruktor treningu mocy i treningu motorycznego. Obecnie zajmuje się zarządzeniem produktem i strategią marketingową dla największego polskiego producenta sprzętu medycznego.

Prelekcje

Konsekwentne działania w obszarze GOZ drogą do tytułu Lidera czystszej produkcji

Konsekwentne działania w obszarze gospodarki obiegu zamkniętego pozwoliły polskiemu producentowi sprzętu medycznego do minimum ograniczyć ilość odpadów przekazanych do składowania. W roku 2017 Famed Żywiec wytworzył 183 ton odpadów, z których niemal 99 proc. zostało ponownie wykorzystanych. W trakcie zorganizowanej pod auspicjami Ministerstwa Środowiska konferencji spółkę wyróżniono m.in. tytułem Lidera Czystszej Produkcji za rok 2017.

czytaj więcej